Pidennetty palautusaika
Tyytyväiset asiakkaat ovat etusijalla. Meille on tärkeää, että asiakkaamme ovat tyytyväisiä laseihinsa, ja siksi olemme hiljattain pidentäneet palautusajan 100 päivään. Tästä lähtien käytäntömme mahdollistaa sen, että voit harkita ostoasi uudelleen ja palauttaa minkä tahansa tuotteen täysin veloituksetta ilman, että sinun tarvitsee ilmoittaa syytä.
3-vaiheinen opas paketin palauttamiseen
1. VALMISTELE PAKETTI: Poista pakkauksesta löytyvä palautustarra* je laita huolellisesti pakatut lasit** takaisin pakettiin ja sulje se huolellisesti. Lasit tulee palauttaa alkuperäisessä pakkauksessa.Liimaa mukana tullut valmiiksi maksettu palautuslipuke vanhan päälle.
2. PALAUTA PAKETTI - ME MAKSAMME SEN: Anna paketti samalle toimittajalle, joka toi sen. Huomioithan, että palautus on ilmainen vain, jos kiinnität pakkaukseen palautustositteen. Joten älä huoli toimituksesta - me maksamme sen.
3. MAKSUN PALAUTUS: Saat automaattisen sähköpostiviestin kun rekisteröimme palautuksen varastollamme. Koko prosessi voi kestää jopa 30 päivää. Sen jälkeen hyvitämme täyden hinnan aiemmin valitsemallasi maksutavalla.
3-vaiheinen opas paketin vaihtamiseen
1. Tuotteen paketointi: Pakkaa tuotteet alkuperäispakkaukseen ja kiinnitä valmiiksi maksettu palautusetiketti. Kirjoita tilausnumerosi näkyvästi pakkausetikettiin.
2. Toimitus: Toimita paketti lähimpään lähettipalveluun tai postitoimipisteeseen.
3. Tilaa uudelleen: Halutut lasit tulee tilata uudelleen sivustoltamme. Ota yhteyttä asiakastukeen tilausnumerollasi saadaksesi alennuskoodin* ja säilyttääksesi alkuperäisen kolmen tilatun parin hinnan samana. Maksu palautetaan alkuperäisen maksutavan mukaisesti heti palautetun paketin saavuttua meille.
*Toimitusmaksut katetaan vain kolmen parin tilausten tapauksessa. Muissa tapauksissa tilaukseen voi liittyä ylimääräisiä toimituskuluja tuotteita vaihdettaessa.
* Etikettimme on kansainvälinen hyväksytty palautustarra. Siksi viivakoodia ei tulosteta siihen, koska vastaanottaja, tässä tapauksessa, Luxreaders, maksaa toimituksen heti, kun paketti on vastaanotettu. Siksi sinun EI tarvitse maksaa lähetyskuluja.
** Erillisissä pakkauksissa toimitettavat tuotteet on palautettava erikseen. Varmista, että laitat tuotteen oikeaan laatikkoon, tai hyvityksen vastaanottamisaikaa voidaan pidentää.