ASIAKASTUKI

Hei, kuinka voimme auttaa?

Alta löydät vastauksia yleisimpiin kysymyksiin. Voit myös kokeilla näytön oikean kulman vastausbottia löytääksesi vastauksen kysymykseesi.

Lähetäthän meille viestin, mikäli et löytänyt etsimääsi vastausta. Vastaamme mahdollisimman pian, ja arkipäivisin enintään 24 tunnin kuluessa.

Toimitus & Palautus

  • Paljonko toimitus maksaa?

    Jos ostat vähintään 3 lasia, saat ilmaisen toimituksen. Jos ostat 1 tai 2 lasia, toimituskulut ovat 5 €.

  • Ilmainen palautus?

    Voit palauttaa tuotteesi maksutta käyttämällä palautusetikettiä. Pakkaa tavarat turvallisesti samaan alkuperäispakkaukseen, jossa sait ne. Lue lisää maksuttomista palautuksistamme täältä.

    Maksuttomat palautukset eivät kuitenkaan koske seuraavia tapauksia:

    1. Jos olet ostanut useita tuotteita samassa tilauksessa ja kadut vain osaa ostoksestasi, emme palauta sinulle toimituskuluja.

    2. Jos olet valinnut toimitustavan, joka on kalliimpi kuin tarjoamamme halvin toimitustapa, sinulle ei korvata lisäkustannuksia.

  • Kuinka palautan tilaukseni?

    Pakkaa tuotteet asianmukaisesti uudelleen alkuperäiseen pakkaukseen, jossa ne saapuivat, ja sulje ne turvallisesti. Tavarat on palautettava samassa pakkauksessa, jossa ne on toimitettu. Kiinnitä sitten palautusetikettimme pakettiin ja anna se paketin toimittamiseen käytetylle kuljetusliikkeelle.

    Huomaa, että palautus on maksuton vain, jos käytät palautusetikettiämme. Saat automaattisesti sähköpostiviestin, kun olemme rekisteröineet tuotteen varastossamme. Tämän jälkeen palautamme sinulle rahasi 14 työpäivän kuluessa käyttäen samaa maksutapaa, jota käytit tilauksen tekemiseen.

  • Kuinka vaihdan tilaukseni?

    Jos haluat vaihtaa yhden tai useamman tuotteen, prosessi jaetaan kahteen vaiheeseen:

    1. Ensimmäiseksi sinun tulee palauttaa tuote normaalin palautusprosessin mukaisesti - katso palautusprosessimme täältä. Kun vastaanotamme palautuksen, saat rahat takaisin samalla maksutavalla kuin mitä käytit tuotteen ostaessasi.

    2. Etsi haluamasi tuote verkkosivustoltamme ja tilaa se normaalisti. Kun vaihdat alle 3 silmälasiparia, lisätään toimituskulut. Jos lasit ovat osa tarjoustamme, jossa saat 3 paria lasien tiettyyn hintaan, ota yhteyttä asiakaspalveluumme ennen vaihtoa. Annamme sinulle alennuskoodin, jotta saat saman hinnan per silmälasipari kuin 3 parin tarjouksessa.

  • Maksun palautus?

    Jos palautat tuotteen meille, palautamme sinulle kaikki maksut, jotka olet tehnyt Luxreadersille, sekä toimituskulut toimituksesta. Saat automaattisesti sähköpostin, kun rekisteröimme palautuksesi varastossamme. Sen jälkeen palautamme ostohinnan käyttämääsi maksutapaa käyttäen. Saattaa kestää jopa 14 työpäivää ennen kuin vastaanotamme palautetut tuotteet ja annamme hyvityksen.
    Kuitenkin maksutonta palautuskäytäntöämme ei sovelleta seuraavissa tapauksissa:

    1. Jos olet ostanut useita tuotteita yhdessä tilauksessa ja haluat peruuttaa osan ostoksestasi, emme hyvitä sinulle toimituskuluja.

    2. Jos olet valinnut toimitustavan, joka on kalliimpi kuin halvin toimitustapa, jonka tarjoamme, et saa korvausta lisäkustannuksista. Hyvitämme sinulle summan välittömästi ja joka tapauksessa 14 työpäivän kuluessa palautuksesi vastaanottamisesta.

Tilaukseni

  • Onko tilaukseni lähetetty?

    Kun tilauksesi on lähetetty varastostamme, saat vahvistuksen sähköpostitse. Sähköposti sisältää seurantanumeron. Tämä seurantanumero aktivoituu vasta, kun kuriiri kirjaa ensimmäisen toimenpiteen. Tämä saattaa tapahtua vasta illalla tai varhain seuraavana aamuna.

  • Voinko seurata tilaustani?

    Kyllä. Heti, kun tilauksesi lähtee varastoltamme, saat sähköpostilla seurantanumeron paketillesi. Seurantanumero alkaa toimia heti, kun kuljetusfirma tekee ensimmäisen skannauksen. Se voi olla saman päivän iltana tai seuraavan päivän aamuna.

  • Voinko perua tilaukseni?

    Valitettavasti ei. Nopean toimituksen varmistamiseksi aloitamme tilauksesi käsittelyn heti sen saatuamme. Jos et enää halua tuotetta (tuotteita), voit käyttää maksutonta palautuspalveluamme paketin saatuasi. Lue lisää maksuttomasta palautuspalvelustamme täältä.

  • Voinko muokata tilaustani sen tekemisen jälkeen?

    Valitettavasti et. Pyrimme varmistamaan tilauksen saamisen mahdollisimman nopeasti ja tehokkaasti, minkä vuoksi emme kykene muokkaamaan tilausta sen tekemisen jälkeen.

  • Olen kirjoittanut väärän osoitteen, mitä minun pitäisi tehdä?

    Jos kirjoitit osoitteesi väärin, ota yhteyttä asiakaspalveluun mahdollisimman pian. He ovat tavoitettavissa osoitteessa moi@luxreaders.fi.

    Jos se on mahdollista, me vaihtaa osoitetta määräyksestä heti.

    Jos tilauksesi lähetysosoite ei ole mahdollista muuttaa, löydämme toisen ratkaisun!

  • Sain väärän järjestyksen?

    Jos olet saanut väärän tuotteen tilauksesi mukana, ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja ilmoita, minkä tuotteen olet alun perin tilannut. Ilmoita myös tilausnumero, jotta voimme antaa sinulle alennuskoodin, jos olet ostanut 3 paria ja haluat vaihtaa väärän parin.

    Lähetä sitten paketti takaisin alkuperäispakkauksessa ja käyttämällä ennakkoon maksettua palautusetikettiämme. Seuraa palautuslomakettamme saadaksesi palautusetiketin. Palauta paketti sitten samaan postipalveluun, joka alun perin toimitti sen sinulle.

Maksu

  • Maksutavat?

    Hyväksymme seuraavat luotto- ja pankkikortit: Visa, MasterCard, Visa Electron sekä Maestro luotto- ja pankkikortit. Myös MobilePay käy. Tarjoamme myös mahdollisuuden maksaa laskulla yhteistyössä Klarnan kanssa. Kun valitset maksutavaksi laskun, saat tuotteet itsellesi ennen maksamista. Voit maksaa koko summan kerralla tai jakaa maksun pienempiin eriin.

  • Milloin minua laskutetaan?

    Kun tilauksesi on tehty, korttisi valtuutetaan ja saat sähköpostiviestin, jossa vahvistetaan, että tilauksesi on tehty onnistuneesti. Maksua ei peritä ennen kuin olemme lähettäneet tilauksesi ja lähettäneet sen varastostamme.

    Jos korttiasi ei ole hyväksytty, maksua ei käsitellä ja sinulle ilmoitetaan välittömästi näytöllä, että maksu ei onnistunut. Huomaathan, että vaikka maksu ei olisi hyväksytty, joillakin kortin myöntäjillä voi olla maksua varten varaus, mikä tarkoittaa, että et voi käyttää tätä rahamäärää lyhyen ajanjakson ajan.

Mitoitus, mallit ja diopterit

  • Mitkä koot ovat saatavilla?

    Lasit ovat saatavilla eri kokoisina. Useimmat lasit ovat yleismaailmallisia kooltaan palvelemaan enemmistön, mutta jos ne on merkitty "leveä" tai "kapea" tämä tarkoittaa eri sovi suhteessa mallin tyyliä. Yksi mallia ei aina ole saatavilla useissa koossa, koska ne eivät ole "koot", vaan viitteitä suhteessa lasien tyyliin ja sovitukseen. Se näkyy tuotteessa täällä verkkokaupassa, jos lasit ovat erityisen kapeita tai leveitä.

    Kun olet valinnut halutut lasit verkkokaupassa, voit selata alaspäin nähdäksesi tarkkoja mittauksia.

    Jos et löydä oikeaa kokoa, jonka haluat ostaa, meidän on ilmoitettava teille, että heidät on valitettavasti loppuunmyyty.

  • Ovatko lasit Unisex?

    Meidän lasit ovat kaikki suunniteltu unisex tasapuolisesti palvelemaan sekä mies- että kasvonpiirteitä. Kuitenkin, kun selaat verkkosivuillamme, huomaat, että me usein erotamme lasit, kun esittelet miesten ja naisten lasit. Teemme tämän vain, jotta voisimme näyttää parhaiten myydyimmät tuotteet sukupuolisilla tarjoamaan räätälöidyn käyttökokemuksen.

  • Jotka yhdistelmät koosta ja diopterin ovat käytettävissä?

    On monia erilaisia lasit, joissa on vaihtelevia linssien vahvuuksia ja kokoja. Emme voi aina taata, että meillä on tarkka pari, jota etsit räätälöityjen mittausten suhteen. Joskus silmälasimme voitaisiin myydä - olet aina tervetullut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun pyynnöstä.

    Me myös toimittaa silmälasit, joka sisältää yksittäisiä visiolinsseja mikä korjaa vain yhden näköpiirin molemmissa linssissä.

  • Milloin kohteita takaisin varastossa?

    Usein voi olla vaikea sanoa, kun tietty silmälasien paluu varastossa. Pyrimme aina ylläpitämään inventaariomme max tai ainakin mahdollisimman nopeasti.

    Kunnes halutut lasit ovat takaisin varastossa, voit pitää itsesi ajan tasalla kokoelmillamme.

  • Onko mahdollista säätää lasit?

    Kyllä, voit säätää kehyksiä hieman taivuttamalla niitä käyttämättä liikaa voimaa.

Ota meihin yhteyttä

  • Email

    Etkö löytänyt etsimääsi vastausta? Lähetä meille sähköpostia alla olevaan sähköpostiin:

    moi@luxreaders.fi

    Liitä mukaan tilausnumerosi, kun otat yhteyttä asiakaspalveluumme.

    Vastaamme tiedusteluusi mahdollisimman pian ja viimeistään 24 tunnin sisällä normaaleina arkipäivinä.

MEIDÄN LUPAUKSEMME

100% Tyytyväisyystakuu

Tyytyväisyystakuu varmistaa sen, että teemme kaikkemme, jotta olisit tyytyväinen Luxreaders -tuotteeseesi. Jos lasit eivät sovi sinulle, autamme sinua palauttamaan ne ilmaiseksi tai vaihtamaan ne toisiin laseihin. Jos lasisi rikkoutuvat tai hukkaat ruuvin, vaihdamme ne uusiin laseihin. Teemme kaiken tarvittavan, emmekä kysele sinulta turhia. Vain ota yhteyttä meihin. Olemme täällä sinua varten.