Hei, kuinka voimme auttaa?
Alta löydät vastauksia yleisimpiin kysymyksiin. Voit myös kokeilla näytön oikean kulman vastausbottia löytääksesi vastauksen kysymykseesi.
Lähetäthän meille viestin, mikäli et löytänyt etsimääsi vastausta. Vastaamme mahdollisimman pian, ja arkipäivisin enintään 24 tunnin kuluessa.
Toimitus & Palautus
-
Paljonko toimitus maksaa?
Jos valitset 3 paria silmälaseja saat ilmaisen toimituksen PostNordin kautta. Jos valitset 1 tai 2 paria silmälaseja, toimituskulut € 5.
-
Ilmainen palautus?
Jos lasit eivät sovi, sinulla on aikaa palauttaa tuotteet ilmaiseksi. Sinun tulee vain käyttää mukana tulevaa palautustositetta. Varmistathan, että peität tai poistat alkuperäisen toimitusviivakoodin paketista ja pakkaat tuotteet huolellisesti alkuperäiseen pakkaukseen.
Tämä ei kuitenkaan päde seuraavissa tapauksissa:
1. Jos olet ostanut useita tuotteita ja haluat palauttaa vain osan niistä, emme hyvitä toimitusmaksuja.2. Jos olet valinnut halvinta kuljetusvaihtoehtoa kalliimman kuljetustavan, emme hyvitä siitä koituneita ylimääräisiä kuluja. Hyvitämme summan viipymättä mahdollisimman nopeasti.
-
En saanut paluumerkini pakettissani?
Jos et saanut paluumerkkiä pakettisi, ota yhteyttä asiakaspalveluun. Voimme helposti lähettää sinulle uuden prepaid-merkinnän, jonka sinun tarvitsee vain tulostaa.
Asiakaspalvelu on saatavilla osoitteessa moi@luxreaders.fi. -
Kuinka palautan tilaukseni?
Laita huolellisesti pakatut lasit takaisin pakettiin ja sulje se huolellisesti. Lasit tulee palauttaa alkuperäisessä pakkauksessa. Seuraavaksi kiinnitä palautustosite paketin päälle ja anna paketti samalle toimittajalle, joka toi sen.
Huomioithan, että palautus on ilmainen vain, jos kiinnität pakkaukseen palautustositteen. Saat automaattisen sähköpostiviestin kun rekisteröimme palautuksen varastollamme. Koko prosessi voi kestää jopa 100 päivää. Sen jälkeen hyvitämme täyden hinnan aiemmin valitsemallasi maksutavalla. -
Kuinka vaihdan tilaukseni?
Jos haluat vaihtaa joitakin tuotteita, jotka olet ostanut, niin sinun täytyy vain palauttaa tuotteet takaisin varastoomme että haluat vaihtaa.
Sinun tarvitsee vain:
1. Laita huolellisesti pakatut lasit takaisin pakettiin ja sulje se huolellisesti.
2. Lasit tulee palauttaa alkuperäisessä pakkauksessa.
3. Seuraavaksi kiinnitä palautustosite paketin päälle ja anna paketti samalle toimittajalle, joka toi sen.Huomioithan, että palautus on ilmainen vain, jos kiinnität pakkaukseen palautustositteen. Saat automaattisen sähköpostiviestin kun rekisteröimme palautuksen varastollamme. Koko prosessi voi kestää jopa 100 päivää. Sen jälkeen hyvitämme täyden hinnan aiemmin valitsemallasi maksutavalla.
-
Maksun palautus?
Kun palautat tuotteen meille, palautamme kaikki sinulle vastaanotetut maksut sekä kaikki toimitusmaksut. Saat automaattisesti sähköpostiviestin, kun rekisteröimme tuottoasi varastossamme. Sitten maksamme ostohinnan käytetyn maksun muotoon. Se voi kestää jopa 100 päivää rahat pohtimaan pankkitilisi, kun toimitusaika ja varaston rekisteröinti on otettava huomioon sekä pandemian vaikutukset.
Tämä ei kuitenkaan päde seuraavissa tapauksissa:
1. Jos olet ostanut useita tuotteita ja haluat palauttaa vain osan niistä, emme hyvitä toimitusmaksuja.
2. Jos olet valinnut halvinta kuljetusvaihtoehtoa kalliimman kuljetustavan, emme hyvitä siitä koituneita ylimääräisiä kuluja. Hyvitämme summan viipymättä mahdollisimman nopeasti.
Tilaukseni
-
Onko tilaukseni toimitettu?
Sinulle lähetetään sähköpostivahvistus tilauksen lähtiessä varastostamme. Kyseinen viesti sisältää seurantanumeron. Tämä seurantanumero ei astu voimaan ennen kuriiriin ensimmäistä seurattavaa toimintaa. Tämä voi tapahtua tilauksen jälkeisenä iltana tai seuraavana aamuna.
-
Voinko seurata tilaustani?
Kyllä. Heti, kun tilauksesi lähtee varastoltamme, saat sähköpostilla seurantanumeron paketillesi. Seurantanumero alkaa toimia heti, kun kuljetusfirma tekee ensimmäisen skannauksen. Se voi olla saman päivän iltana tai seuraavan päivän aamuna. Lähetämme paketteja seurattujen kirjeiden muodossa joillekin alueille. Jos pakettimuotosi on seurattu kirje, niin sen liikkeet eivät ole seurattavissa seurantanumeron kautta.
-
Voinko perua tilaukseni?
Et voi. Käsittelemme tilauksesi välittömästi sen saapumisen jälkeen. Voit totta kai hyödyntää ilmaispalautuspalveluamme tuotteiden vastaanottamisen jälkeen, jos et halua enää pitää niitä.
Lue lisää täältä. -
Voinko muokata tilaustani sen tekemisen jälkeen?
Valitettavasti et. Pyrimme varmistamaan tilauksen saamisen mahdollisimman nopeasti ja tehokkaasti, minkä vuoksi emme kykene muokkaamaan tilausta sen tekemisen jälkeen.
-
Olen kirjoittanut väärän osoitteen, mitä minun pitäisi tehdä?
Jos kirjoitit osoitteesi väärin, sinun on otettava yhteyttä asiakaspalveluun niin nopeasti kuin mahdollista. Ne ovat saatavilla osoitteessa moi@luxreaders.fi arkipäivisin.
Jos se on mahdollista, me vaihtaa osoitetta määräyksestä heti.
Jos tilauksesi lähetysosoite ei ole mahdollista muuttaa, löydämme toisen ratkaisun!
-
Sain väärän järjestyksen?
Jos olet saanut väärän tuotteen tilauksestasi, sinun on vain palattava paketti takaisin meille alkuperäisessä pakkauksessaan käyttämällä prepaid-paluumerkkiä.
Palautusleikkeessä kirjoita vain tilausnumero, koska se helpottaa meille käsittelyä. Sinun täytyy palauttaa paketti samaan postipalveluun, joka toimitti sen sinulle ensiksi.
Kun olet palattanut paketin, ota yhteyttä asiakaspalveluun ja kerro heille, mitkä tuotteet olet alun perin tilattu tilausnumerolla, jotta voimme tarjota sinulle alennuskoodin, jos olet ostanut 3 paria ja vaihdat yhden virheellisen parin.
Maksu
-
Maksutavat?
Hyväksymme seuraavat luotto- ja pankkikortit: Visa, MasterCard, Visa Electron sekä Maestro luotto- ja pankkikortit. Myös MobilePay käy. Tarjoamme myös mahdollisuuden maksaa laskulla yhteistyössä Klarnan kanssa. Kun valitset maksutavaksi laskun, saat tuotteet itsellesi ennen maksamista. Voit maksaa koko summan kerralla tai jakaa maksun pienempiin eriin.
-
Milloin minua laskutetaan?
Tilauksen tekemisen aikana korttisi käypyys tarkistetaan ja sinulle lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Laskutamme maksun tilattujen tuotteiden lähdettyä varastoltamme.
Jos korttisi ole käypä, emme vastaanota maksua, ja saat ilmoituksen näytöllesi maksun epäonnistumisesta. Otathan huomioon, että jotkut kortin myöntäneet tahot saattavat varata rahat maksun valtuutuksen epäonnistumisesta riippumatta, jolloin rahat palautetaan sinulle vasta hetken kuluttua. Tehdessäsi tilausta summa varataan Luxreaders-tilillesi, ja maksu laskutetaan kortiltasi vasta toimituksen yhteydessä.Jos korttisi ole käypä, emme vastaanota maksua, ja saat ilmoituksen näytöllesi maksun epäonnistumisesta. Otathan huomioon, että jotkut kortin myöntäneet tahot saattavat varata rahat maksun valtuutuksen epäonnistumisesta riippumatta, jolloin rahat palautetaan sinulle vasta hetken kuluttua. Tehdessäsi tilausta summa varataan Luxreaders-tilillesi, ja maksu laskutetaan kortiltasi vasta toimituksen yhteydessä.
Mitoitus, mallit ja diopterit
-
Mitkä koot ovat saatavilla?
Lasit ovat saatavilla eri kokoisina. Useimmat lasit ovat yleismaailmallisia kooltaan palvelemaan enemmistön, mutta jos ne on merkitty "leveä" tai "kapea" tämä tarkoittaa eri sovi suhteessa mallin tyyliä. Yksi mallia ei aina ole saatavilla useissa koossa, koska ne eivät ole "koot", vaan viitteitä suhteessa lasien tyyliin ja sovitukseen. Se näkyy tuotteessa täällä verkkokaupassa, jos lasit ovat erityisen kapeita tai leveitä.
Kun olet valinnut halutut lasit verkkokaupassa, voit selata alaspäin nähdäksesi tarkkoja mittauksia.
Jos et löydä oikeaa kokoa, jonka haluat ostaa, meidän on ilmoitettava teille, että heidät on valitettavasti loppuunmyyty.
Me myös toimittaa silmälasit, joka sisältää yksittäisiä visiolinsseja, mikä korjaa vain yhden näköpiirin molemmissa linssissä.
-
Ovatko lasit Unisex?
Meidän lasit ovat kaikki suunniteltu unisex tasapuolisesti palvelemaan sekä mies- että kasvonpiirteitä. Kuitenkin, kun selaat verkkosivuillamme, huomaat, että me usein erotamme lasit, kun esittelet miesten ja naisten lasit. Teemme tämän vain, jotta voisimme näyttää parhaiten myydyimmät tuotteet sukupuolisilla tarjoamaan räätälöidyn käyttökokemuksen.
-
Jotka yhdistelmät koosta ja diopterin ovat käytettävissä?
On monia erilaisia lasit, joissa on vaihtelevia linssien vahvuuksia ja kokoja. Emme voi aina taata, että meillä on tarkka pari, jota etsit räätälöityjen mittausten suhteen. Joskus silmälasimme voitaisiin myydä - olet aina tervetullut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun pyynnöstä.
-
Milloin kohteita takaisin varastossa?
Usein voi olla vaikea sanoa, kun tietty silmälasien paluu varastossa. Pyrimme aina ylläpitämään inventaariomme max tai ainakin mahdollisimman nopeasti.
Kunnes halutut lasit ovat takaisin varastossa, voit pitää itsesi ajan tasalla kokoelmillamme.
-
Onko mahdollista säätää lasit?
Kaikki lasit on joustavat saranat niihin liitetyt antaa sinulle täydellisen istuvuuden.
Jos joustava saranat eivät vieläkään sovi hyvin, voit säätää kehyksiä vain hieman taivuttamalla sen ilman liikaa voimaa.
Ota meihin yhteyttä
-
Email
Etkö löytänyt etsimääsi vastausta? Lähetä meille sähköpostia alla olevaan sähköpostiin:
moi@luxreaders.fi
Liitä mukaan tilausnumerosi, kun otat yhteyttä asiakaspalveluumme.
Vastaamme tiedusteluusi mahdollisimman pian ja viimeistään 24 tunnin sisällä normaaleina arkipäivinä.
100% Tyytyväisyystakuu
Tyytyväisyystakuu varmistaa sen, että teemme kaikkemme, jotta olisit tyytyväinen Luxreaders -tuotteeseesi. Jos lasit eivät sovi sinulle, autamme sinua palauttamaan ne ilmaiseksi tai vaihtamaan ne toisiin laseihin. Jos lasisi rikkoutuvat tai hukkaat ruuvin, vaihdamme ne uusiin laseihin. Teemme kaiken tarvittavan, emmekä kysele sinulta turhia. Vain ota yhteyttä meihin. Olemme täällä sinua varten.